torsdag 17 november 2011

Torsdag

Idag har jag och Vilja varit på öppna förskolan. Såklart jättekul tyckte Vilja. Sen gick vi hem för att sova. Tror ni mitt barn ville sova? Nej! Ingen vila alls,på heeela dagen.


Har gått förvånansvärt bra iaf. Nu sover hon. Och jag äter kvällsfika. Har provtagning på labb imorgon så jag måste vara fastande från 21-10.00 = En evighet för mig som är gbp opererad!
Hu..


Ikväll fick jag äntligen fingrarna ur och beställde en väggdekor till barnrummet,halleluja. Har bara tänkt göra det ett år men det var 10 % rabatt på house of hedda med rabattkoden BEABOFINK10 gäller november ut! Hon fick även en rosa träspis i julklapp! 


Köpte en rolig lampa till rummet igår också!
Ska hänga i en röd sladd. Från lagerhouse.
Nej nu ska jag äta lite mer innan 21.00 ;) 
  

2 kommentarer:

  1. Har en liknande väggdekor i Astrids rum. Så fint! Och en sån lampa har jag köpt till barnens lekstuga. Så fin den också :)

    Cociliana blev det så nu ska jag väl ändå bli fri från hostan :) Nu återstår bara att se om jag blir lite snurrig av den ;)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina grejer :) helt underbar wallie.

    SvaraRadera