onsdag 23 november 2011

Onsdag!

Onsdag idag. Har faktiskt lite inplanerat idag. Mvc efter 10 och sen ska jag till dietisten i Sunderbyn kl 13.00..


Har lämnat Vilja på dagis och äter frukost. Gröt! Det är gott och mättande men jag är ändå sjukt dåligt på att göra det. Det är så mastigt så jag måste vänta länge innan jag klarar av att äta det.


Vanligtvis består min frukost av fullkornsbröd med pålägg,en clementin och lite nyponsoppa (osötad) .. Inte ok enligt min diestist tror jag och jag ska väl egentligen äta typ äcklig naturell yoghurt eller fil med musli till. Men oftast är jag mätt efter macka och frukt och något att dricka...


Dock är det en otrolig förbättring från ingenting till det jag äter nu! :)


Gröt med äppelmos! 

1 kommentar:

  1. Tack!! Jag tycker också att designen blev otroligt snygg. Fast det är inte jag som har gjort den. ;) hihi.

    Sv: Ja, det är sant. På ett sätt är det ganska ovanligt med LKG. Fast på ett sätt så tkr jag att det inte är så ovanligt. ;)

    Förlåt om svaret kom först nu. :(

    SvaraRadera