söndag 13 november 2011

Helgen

Vi har haft en sån bra helg! På fredag jobbade jag och hämtade Vilja från dagis strax efter 2. Sen var vi hemma och städade,min lilla hjälpreda,så duktig och ska hjälpa till med allt! 


Lördag så tog vi faktiskt en lååång runda på stan. Där innan öppning,gick på Ante´s jobb och hängde innan och Vilja fick äntligen gå lös där! Oj vad impad hon var av torkhuven! 
Passade på att handla julklappar så dom flesta är faktiskt bortgjorda nu,så himla skönt!


Idag har jag och Vilja varit på kalas hos min moster. Himla kul tyckte Vilja.


Nu är det snart Pam Am och soffläge. Längtar redan tills nästa helg! ;)




Slänger in en magbild! Magen v.21 (Hej vart tog röven vägen? borta är den iaf!)








Nu känns sparkarna hårdare för varje dag och jag känner bebisen varje dag. Märker dock en viss skillnad denna gång när jag har moderkakan i framvägg,lite dovare är dom allt. 

1 kommentar: