måndag 21 november 2011

Åh vilken härlig söndag det har varit,tänkte jag skriva. Men det är ju måndag,men känns som en söndag.
Jag och Vilja var ute och promenerade på morgonen,gungade lite,kollade på fåglar,pinnar och kottar och sådär. Men sen fick hon för sig att gå raka vägen till dagis och skaka i grinden och skrev "DÄÄÄÄÄÄÄR". Ja,hon ville alltså dumpa mig och gå in på dagis.


Blev inget.


Sen gick vi hem och Vilja somnade i soffan,lite ledsen och slut. Sen när hon vaknade märkte jag att hon inte var sig själv riktigt men en alvedon senare så var hon sig själv. Vi tog ändå en runda på stan,åt lite korv och handlade. 
Vilja fick för första gången gå lite själv på stan och till affären. Och det funkade! Jag blev så himla stolt. Hon har verkligen aldrig lyssnat på mig eller gått brevid mig men idag så!


Skönt! :)


Fan vad jag babblar,tänkte sluta med det nu och försöka få Ante att göra iordning Vilja för natten. Tänkte muta honom med lite hemmagjord daim som tar typ 10 minuter att koka ihop.


MUMS! 

1 kommentar: