fredag 11 november 2011

Jag är så trött.. gnäll!;)

Det var ju det här med tröttheten. Så trött,så trött. Känns nästan värre än när jag var nygravid.
Ska på mvc på första besöket efter inskrivningen nästa vecka så jag måste be dom ta prover,något är det som inte står rätt till.
Somnade typ 20.30 i ikväll men vaknade av att Vilja grät runt 12 och har inte kunnat somna om :(


Gnäll,gnäll!
Nåväl,dör av tröttheten gör jag väl inte. Är ju ändå välsignad med ett barn som sover 13 timmar per natt så sova får jag ju. Äter järntabletter för fullt men vi får se!


Jobbet då? Jo det går jättebra. Det är ju bara någon timma om dagen men det är skönt att komma ut. Nu har jag faktiskt börjat trivas ganska bra så det är trist att det är slut efter nästa onsdag.


Vilja är lika glad som vanligt. Hon protesterar hejvilt när jag ska hämta henne på dagis. Idag kom dock den första tåren när jag gick. Men det var bara en och jag såg henne hoppa iväg (jämnfota,hennes nya grejj,hopp bara hela tiden! haha!)


Men aj så ont det gjorde i mammahjärtat dom 2 sekunderna hon grät. 
Hoppas hon är glad imorgon när jag lämnar henne.
Min lilla kotte.






Vilja har lärt sig att fota med photobooth,hur hon lyckas med det kan ju diskuteras ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar