söndag 6 november 2011

Kronjuvelerna

Ikväll tog jag bussen in till stan för att hyra lite film och det blev "Kronjuvelerna".
Den var jättebra! Kul att se lite svensk film som man blir positivt överraskad av.


Såhär står det om den på nätet:
"Kronjuvelerna" tar sin början när den unga Fragancia blir anhållen för mordförsök på jämnåriga fabrikörssonen Richard Persson. Under polisförhöret rullas hennes livshistoria upp i olika flashbacks och vi får följa hennes och Richard Perssons märkliga hoplänkade liv.


Ja,så se den!


Sitter vaken nu för att jag precis har inhalerat Vilja,hon började hosta. Är väl dax för nån förkylning igen. Min stora söta tjej,hon var så trött när jag lyfte upp henne från sängen och kollade på mig med sina sömniga ögon och så gav hon sig själv en stor applåd för att hon var så duktig ;)


Imorgon ska jag få sovmorgon,ser fram emot det. Nu ska jag sova så man får lite extra sömn. (Inte för att jag egentligen behöver det,jag är ju så bortskämd med Vilja som fortfarande sover tokigt jäkla bra! Men jag tackar och tar emot,hon kunde ju gärna tjorva på med nätterna innan hon började sova ;).. Sen kommer det ju snart en ny bebis igen och då är det väl kört. haha! Godnatt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar