söndag 12 februari 2012

Släta över...

Frida skrev ett inlägg om att släta över saker.
Ante gjorde en rolig sak igår.
Låg i sängen och pratade och så sa han:


A-"Ja,men då gör vi ett ryck och städar"
J-"Eh,va?"
A-"eh....." *kollar sig omkring och inser hur jäkla städat det är,att jag städat på fredag innan han kom hem*
J-"Vad sa du?hahaha"
A-"Åh,vad fint du städat,så duktig du är,oj så rent det är."


Hahaha. Gånger tusen! Jäklar vad han försökte släta över sitt misstag. 


;-)..Sen muttrade han att jag är så pedantisk och städar hela tiden så det är faktiskt inte konstigt att han inte märker att det är städat. Tänker ta det som en komplimang. Jag är ju faktiskt Jungfru. 

1 kommentar:

  1. Haha den var bra :) skönt att vara pedant jag önskar ibland att jag orkade vara det så man slapp storstäda haha.

    Älskar prästkragarna <3 men jag köpte dom aldrig när dom såldes för jag köper i princip alltid gamla kollektioner för när dom säljs har jag annat på hjärnan haha. Så jag köpte både linne och klänning förra månaden :) hejja facebook haha.

    SvaraRadera