måndag 6 februari 2012

Jag har ju mått toppen hela den här graviditeten!
Helt fantastiskt. Inget illamående,ingen spec. trötthet och har aldrig upplevt foglossning,sammandragningar,förvärkar någonsin heller.


Kanske min viktnedgång har bidragit lite men jag vet inte :)


Enda jag hade problem med från början var hunger men det har gått till sig.


Men igår efter en promenad fram och tillbaka till coop så fick jag lite ont när jag gick. Men hej,har ju ändå gått snart 34 veckor av den här graviditeten så det är ju inte illa att jag klarat mig utan något såhär långt.


Ingen halsbränna heller! Med Vilja kunde jag ligga och kräkas i munnen om nätterna. blä. 


Hemmamys idag. Ante sover,vi har haft en söt tjej i sängen hela natten. Mysigt! Jag ska på ett till norea samtal på SuS. Spännande....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar