söndag 5 februari 2012

Helg!

Underbara helg! Ante jobbade kort dag på lördag så han är ledig med oss imorgon! Så ikväll känns det som lördag.
Vilja har varit hos sin mormor och morfar fredag eftermiddag till imorse när jag hämtade henne. Alltså 2 nätter. Hon har nog bara sovit borta 2 nätter förut men det blir lite för mycket... 
för mig alltså. Inte för henne.

Hon tjorvar dock lite med sömnen där och är gärna uppe väldigt sent,typ 12 på natten. Jaja. 
Fredag spenderade vi i soffan. Lördag spenderade vi med fina vänner,dom förfestade och drog ut på krogen och hade väldans trevligt.
Jag hade såklart trevligt här hemma. Men jag ska inte ljuga,jag tycker allt är liiiite roligare om man får vara lite salongs. Kanske man inte får säga som förälder men äsch! Jag tycker fortfarande om att ta en utekväll och vara ute och dansa.
Saknar det. Ska bli kul första gången man får komma ut även om jag vet att det dröjer ett tag. 

Vi har hunnit med 2 filmer i helgen,första var 
"Friends whit benefits"

Och den gillade jag! Det var en lätt film. Men rolig. Jag gillar både Justin och Mila som skådespelare.

Ikväll såg vi "Apflickorna" .. 


ehum. Ni kan spendera era liv med att göra någonting roligare. Sjukt dålig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar