lördag 11 februari 2012

Helg!

..och vi är alla helt slut. Har under några veckor försökt få bort vilan för Vilja. Funkade nån dag men nu är det K-A-O-S. Mellan 1- läggdags slåss hon,skriker,gråter,gör alla bus hon kan och nu är det bra. Både hon och jag är helt slutkörda.
Fick rådet att aktivera henne allt jag kunde och jag har verkligen försökt allt. Men det är skrik,skrik och när jag innan helgen kände att " nej,undra om jag ska fly i helgen" så började jag tänka efter. Får testa om hon kanske kan sova 45 minuter max på dagen hemma och somna vettig tid iaf. Håll tummarna,för det här funkar inte.


Ante ligger utslagen och sover på soffan sen ett tag,Vilja ville nyss gå och lägga sig. Hon drog mig till sitt rum och pekade på sängen. Gofis. 


Lördag idag.. Igår hade vi besök av Martin och Ingela,vi hängde bara. Vilja försökte charma ihjäl dom. Funkade sådär. Ingela hittade iaf en halvtuggad äppelbit i sin handväska innan hon skulle gå,var väl givmilt av Vilja..


Ikväll blir det film. Om jag får min man att vakna till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar