tisdag 25 oktober 2011

Shoppat.

Idag tog jag och mamma en runda på stan. Shoppade "lite" till bebisen. Blev en del iaf men får se om det räcker hur som helst om man får en liten kräkbebis ;)


Några bodys. Alla omlott utom en. Omlott är det smidigaste när man har ett spädbarn! I storlek 50 såklart. Tror ju inte att jag får en jätteunge denna gången heller. 8 bodys tycker jag är lagomt,då blir det inte katastrof om man inte hinner tvätta.




Små,små byxor. 
Pyamaser. Påse är enligt mig det bästa också när man har en nyföding.


Overaller och 2 suits. Sutarna är dock från 56,samt den lite tjockare stickade med dom fina knapparna. Den blir nog mysig när jag bär bebisen i sjal.
4 par sockar,lite tossar och hjälmmössor. 
Den blåa hade Vilja när hon föddes.Så himla liten!
Och 2 bebisfiltar,det mysigaste man kan ha till en bebis.


Så! Nu är vi redo för bebisen. Halvtid nästa vecka! ;) Det går så fort...


Ja,såklart fick Vilja något också. En klännig till advent/jul och alla sådana dagar.


Röd klänning med svarta prickar,bälte och tyll under. Och svarta strumpisar. Min stora tjej! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar