lördag 29 oktober 2011

Loppis

Idag var det Sveriges största loppmarknad,Arcus. 
Såklart tog jag med min mor och åkte dit. (Vilja fick stanna hemma med Ante,det stället är inte kul för många barn.. haha)


Såklart så fyndade jag! 
Följande blir julklappar:
Vilja fick en vit docksäng med en Baby born docka med lite tillbehör,potta,nappflaska och lite kläder till.
En teletubbies dvd
Duplo. Ett litet bord och maaaassa duplo.


Sen fick hon några Teletubbies gubbar,en pippi "resväska", och det mest populära:
En 3 hjuling. Hon har "cyklat" omkring med den i 5 timmar.
Sen hittade jag en helt ny lack hylla från IKEA i rosa. Den blir fin till hennes rum!




Cykel!:)


Hennes pippaväska. Jag hade ju tänkt stoppa den på en hylla eller så men den blev så poppis så den kommer nog lekas mycket med!


Jag älskar att fynda! hehe!

1 kommentar:

  1. Filka fina grejer :) Vilda har en nästan exakt samma cykel och hon älskar den. Vi bor bara så litet att nu när det börjar bli för kallt ute för cyklande så blir hon förbannad :P. Vilda ska ju få dockvagnen i julklapp men tänkte försöka hitta en docksäng nu med bara så får bli lite barnloppisar framöver och julklappsfynda lite till tror jag :)

    Stackare som ramla och slog dig då :( Vilda har en tendens att alltid ramla och slå sig inför fotograferingar så vi börjar bli vana vid kort med bulor och sår.

    SvaraRadera