tisdag 18 oktober 2011

I´m back!

I´m baaaack!
:)


På en ny adress. Nystart. Nu testar vi igen.
Tappade motivationen när vårat internet slutade fungera men nu så är vi stolta ägare av en macbook och helt internet.


Mycket har hänt sen sist. Det var varit en hel vår och sommar.
Våren var underbar med fint vårväder,nya bekantskaper och en hel del utgång.


Så kom den där dagen i slutet av Juli,nån dag innan vi skulle på Anna och Zilla´s bröllop. Jag misstänkte väl det kanske men tänkte även denna gång att jag bara ville utesluta det..Men visst var det så,ett tydligt:
"Gravid 3+"


Jahapp. Då kör vi igen. Imorgon går jag in i v.18! Nästa vecka har vi rutin ultraljud och jag måste väl säga att jag är lite nervös.
Men förhoppningsvis ser allt bra ut.


Vikten har fortsatt att gå ner. Nu står jag dock stilla sen några veckor tillbaka. Känns ändå helt ok! Jag har tappat 41 kilo.


En snabb updatering om vårat liv. Nu ska jag snart hämta Vilja på dagis (ja,hon älskar det!)


Magen i v.17







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar