måndag 24 oktober 2011

Önskelista

Idag är det 2 månader kvar tills julafton (!) Och tiden går ju så himla fort.. Här är en liten önskelista vad vi önskar oss i julklapp.


Vilja


Barnspis av trä med 10 delar. 
Finns här

Rosa/gul/eller röd stringhylla
Här


Rubens barn orginal:
Här,men finns fler nätbutiker,googla. Eller på Hafva!


Dammsugare som låter!
Träleksaker (Finns också på Hafva,Kungsgatan 25.)
Hund som skäller och som man kan promenera med.(Inte en riktig,haha!)


Till mig,Sofia


En Ziperall så jag slipper frysa ihjäl. I storlek L
Här

Presentkort på Vila,Gina tricot eller H&M (Helst Vila)


Presentkort på bio samt barnvakt ;)


Andreas:
Presentkort på The north Tattoos (Killerqueen) 


Hohoho,snart är det jul! :D







1 kommentar:

  1. Vilka fina grejer du önskar till Vilja :) spisen är ju to die for och den hade jag gärna köpt med men Vilda fick en klassisk röd brio förra året så den får duga sålänge. Jag önskar mig själv en stringhylla och hade velat ha en till pyrets rum med men det är så litet att det nog aldrig hade rymts allt jag vill ha in där. Tänkte fixa en tallrikshylla och ha böcker i, kommer bli superfint.

    Ziperall is the shit :) jag fick en jumpsuit av andy i födelsedagspresent i somras men han smälte kedjan i tumlaren så nu har jag önskat mig en ny i julklapp. Ska till ullared imorgon så kanske köper en där för 179 kr. Måste inte vara ett speciellt märke för mig då jag bara har den hemma.

    SvaraRadera