söndag 23 oktober 2011

Nån komedi?! A little bit of heaven.

Jag tog första bästa filmen i filmhyllan,läste inte baksidan. Det var en leénde Kate Hudson på bilden och hon brukar ju göra lättsamma roliga filmer.


Tji fick jag!


Såg "A little bit of heaven" 


och ungefär såhär står det om den på internet:
"En komedi om en försiktig kvinna som får veta att hon är döende i cancer. Men när hon möter sin själsfrände uttäcker hon att hotet att bli förälskad är otäckare än döden"


Jag är alldeles för gravid och har alldeles för mycket hormoner i kroppen för sånna här filmer(Hade säkert inte klarat av den ogravid heller,haha!)
För det var länge sedan jag grät så till en film. Skrattade ganska   mycket också men jag grät mest. Så himla bra! Min typ av film.
Se! 5 av 5 får den av mig!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar