lördag 29 oktober 2011

Första skadan.

Igår morse så kammade jag och Vilja hennes hår,stoppade på henne fina kläder och promenerade till dagis.
Hon hade sin första fotografering.


När jag står i hallen och ska ta av mig skorna går Vilja mot dörren till avdelningen och vill såklart gå in och helt plötsligt så ramlar hon och slår i pannan i dörren. Jag ser bara en massa blod och lyfter upp henne och går in i avdelningen. Hon hade slagit upp ett jack i pannan. Inte stort men ganska djupt. Hon hade blod i hela håret och ansiktet men efter 5 minuter slutar hon gråta iaf.


Då har hon ett stort plåster i hela pannan som går ner lite över ögonbrynet. Åh,min fina älskling. Hon blev nog toppenfin på fotot iaf,men det var bara så typiskt.


Sen blev det en tripp till vårdcentralen där hon fick limma ihop pannan och sen var allt frid och fröjd.


Med min vilding tror jag inte att det är första blodbadet. ;)


Sen i morse så ramlade hon in i en dörr igen,slår SAMMA ställe på huvudet,får lite mer bula och lite mera blod. Men här är hon då,ganska nöjd iaf. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar