söndag 29 januari 2012

Nytt år!

Vad har hänt? Jo,först och främst det är ett nytt år! 
2012.


Året då våran fina lillebror är beräknad. (Ja! Det är en lillebror därinne.)


Känns spännande och nu är det inte många veckor kvar. Jag är i v.32 och tiden har verkligen gått fort.
Först den här senaste veckan jag känt att jag börjar bli lite trött på att vara gravid. Även fast det är underbart.


Han är ju en hemsk livad krabat och man kan verkligen se hela magen hoppa nästan hela tiden och han knäar mig konstant inifrån. Busunge.
Hoppas han är lite lugnare på utsidan,annars har jag 2 vildungar!


Har tvättat dom små,små bebiskläderna,vikt ihop lite i bb-väskan,lagt ner lite sköna mjukisbyxor och tröjor till mig själv,en liten neccesär med det viktigaste,små miniblöjor och nu är det bara det där att vänta kvar.


Inte min starka sida. Dock är jag ganska glad att det är ett par veckor kvar för jag känner mig inte riktigt redo att föda än.


Lillebror på ultraljud,ligger väldigt akrobatiskt först ser man ansiktet sen framför snoppen och pungen. Var som ingen tvekan om att det är en pojke;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar