måndag 30 januari 2012

Att längta.

Skrev precis en gnällig statusuppdatering att jag längtar efter att inte vara gravid mer.. Det gör jag,ska inte ljuga,även fast jag har haft en väldigt väldigt lätt graviditet så är det ju inte så roligt att vara gravid och jag längtar efter att träna och få gå ner i vikt.. Fast jag längtar efter honom också. Våran lillebror. 
Känns så konstigt att vi vet att det är just han vi väntar på.


Jag tror han kommer vara söt (även fast dom inte är så söta i början,haha) ,och inte så lik Vilja. Längtar efter att få se honom för första gången,hålla honom,kolla på hans små fötter och händer som är sådär skrynkliga.


Dom är så små och sköra. Känner mig lite nervös över det,har ju glömt hur det är att ha en sån liten som man måste hålla under nacken när man plockar upp dom. 
Tänk när vi får bada honom första gången.


Och när vi kommer hem. Få se vad Vilja säger om sin lillebror. 
Tror inte hon kommer bry sig allt för mycket.


Nu längtar jag! 58 dagar kvar tills bf... 

1 kommentar: