onsdag 23 maj 2012

Hahhaa.

I natt började det äntligen funka för mig att pumpa mjölk.HALLELUJA.
Har tydligen valt fel tillfällen tidigare för OMG,fick ut 125 ml på 4-5 minuter.


Nåväl,när jag sitter där,ganska trött och sliten så börjar jag tänka: "Meh! Nu kanske jag kan gå ut med några kompisar,det var ju som ett tag sen" inte: "Oh,nu kan jag få sova en hel natt" (inte för att jag tror att det funkar för Tintin har sovit från 22-03.30 två nätter nu och mina bröst har varit stenhårda och knöliga när jag vaknar,kan ju glömma en hel natt,haha) Typiskt! hihi. Nu ska jag pumpa några nätter och frysa in. Sen testa en gång med flaska och se ungefär hur mycket han äter så att det finns så att det räcker.


För om jag går ut så behöver jag väl ha så han kan äta dagen efter också. Och pumpa från brösten och slänga.


Tjoho! :-) 

3 kommentarer:

  1. Haha, härligt att du ändå känner att du har ork att gå ut och festa :)
    Jag tror inte att det är någon större fara med mjölken även fast du druckit, men det kanske är bäst att slänga den ändå för att vara på den säkra sidan.

    SvaraRadera
  2. Det är rätta takter det ;) vi har alltid varit eniga om att det absolut inte blir nå dop. Skulle bara kännas som hykleri och jag tycker att alla som döper bara för att det är tradition är allmänt ryggradslösa :p

    Tänkte på en sak..har ni fått några kommentarer om Tintins namn? Av den mindre roliga sorten alltså. Jag tycker jag är skitcoolt och vill gärna att nästa unge ska heta något lite annorlunda med men vet många som bara kommer klaga i såna fall.

    SvaraRadera
  3. inte behöver du slänga dagen efter, finns inte nå alkohol kvar i det såvida du nu inte tänkt dra i dig en 70s till frulle också :-)

    /Jennie

    SvaraRadera