fredag 27 april 2012

Ja,vad har vi egentligen haft för oss dom här veckorna? Vill egentligen säga mycket men det är nog ganska lite. Dagarna och veckorna bara flyger förbi och tintin blir 7 veckor nu. 
Jag och Tintin är mest hemma och myser om dagarna,går lite på stan och sådär.
Vilja är fortfarande förälskad i Tintin och han får många snoriga pussar.


Har ingen aning om vad han väger men gissar på en bit över 4 kilo! Han börjar bli så knubbig. och mer med. vi har börjat få nåt leénde hit och dit men annars äter och bajsar han mest.


Mitt stora hjärta har blivit så stor! Herregud.. Pratar gör hon mer och mer och förutom trots och en del tårar och skrik så är hon så himla rolig och gullig!;)


Idag bakade vi trolldeg,jättekul!
Nu är snart den här fredagskvällen slut. Tintin har suttit fast i mina tissar sen klockan 4 och jag hoppas jag får sova lite inatt.
Imorgon packar jag ner honom i sjalen och så åker vi på arcus loppisen! Kul!

2 kommentarer:

  1. Aha hennes blogg läser jag med men har missat att hon går hon dietist. Får fråga henne om det är något att ha :)

    Skumt att du inte blev erbjuden dietist när du vänta Vilja kan man tycka.

    SvaraRadera
  2. Hihi kul att se att ni lever :) Det är helt klart en annan Tintin nu än tidigare. Rund och go :) Fy jag håller med om att tiden går. Carisma har blvit 5 månader, herregud ungen är snart en halvår

    SvaraRadera