torsdag 8 december 2011

Bättre sent än aldrig..

Heter det väl? Äntligen är Vilja´s rum färdigt!


Före:




Fina väggdekoren med en mysig soffdel med kuddar,filtar och gosedjur.

Sängen (som hon såklart vägrade sova i ikväll. Men det får vänta!)

Hylla med förvaring.

Lackhyllor. Nedanför ska det stå ett rosa träkök som hon ska få i julklapp! Så fint.På förklädet som hänger där står det "Baka baka liten kaka".

Med gardiner

Små detaljer.


Älskar ju ugglor. Kunde inte låta bli tavlan :)

Nappmugg!
Ja,men jag är jättenöjd! Min fina ljusslinga från hafva som jag bloggat om tidigare ska upp på hyllorna. Kommer bli så fint!


Ja men hon vägrade sova i sängen. Hon somnade utan ett knyst när jag la henne i hennes egna säng 21.45.. Det blev nog för stort och konstigt att sova i så stor säng. Men ingen stress!:)


Ja,hon älskade sitt nya rum och har lekt där inne heeela dagen!:)

10 kommentarer:

  1. Har försökt kommentera tidigare men det vill sig inte! Så fint och mysigt det blev! Bra jobbat :]

    Sv: Andra natten i eget rum var hur bra som helst. Nu håller vi tummarna att det inte var en engångsföreteelse...

    SvaraRadera
  2. Fint! Är så himla roligt att inreda barnrum. Har själv tittat på dekalen och blev stormförtjust. Längtar tills det är dags att fixa Carismas rum :)

    SvaraRadera
  3. Åh så fint :) älskar också den tavlan och köpte den till Vildas rum, men så bytte jag färg där inne så den är i köket nu :)

    SvaraRadera
  4. jag säger detsamma! älskar när man gör "egna" barnrum!! så mkt roligare för ungarna!:)

    SvaraRadera
  5. Grymt fint det blev, älskar väggdekoren!

    SvaraRadera
  6. Hej! verkligen kanonfint rum :) Vart har du köpt väggdekotationen nån stanns ? :) Verkligen kanonfin och skulle själv vilja ha lika dan i barnenrum, letat och letat efter nån fin men ugglor och du har verkliogen hittat en kanonfin :D hihi Tack på förhand :D

    SvaraRadera
  7. åh, vart har du köpt väggdekoren?:)

    SvaraRadera